Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje Roudnice

  • Plat: 28000 - 30000 Kč za měsíc (Možností dalšího růstu.)
  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Klient: AJK CZ s.r.o.
  • Termín uzávěrky: 17.03.2025
  • Místo pracoviště: Roudnice okres Hradec Králové
ID: 1894919 Aktualizováno dnes

Hledáme kolegyni/kolegu na pozici administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje

Pracovní náplň

Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje, která bude zajišťovat chod kanceláře, fakturaci, vedení pokladny, komunikaci s úřady.

Požadujeme

Požadujeme pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, aktivní přístup, flexibilitu, smysl pro týmovou práci, příjemné vystupování, řidičské oprávnění skupiny B, minimálně základní znalost práce na PC (MS Office), a uvítáme znalost cizích jazyků (není podmínkou).

Nabízíme

Nabízíme zázemí společnosti s dlouholetou tradicí, přátelské prostředí, podporu v dalším vzdělávání, prostor pro seberealizaci, jednosměnný provoz, volné víkendy, výši mzdy po zapracování 30 000,- Kč hrubého měsíčně s možností dalšího růstu.

Poznámka

Místo výkonu práce: Roudnice u Hradce Králové
Kontakt: Personální oddělení, tel.: zobrazit tel. číslo , zaslat email

Kontakt - zadavatel pozice

AJK CZ s.r.o.

Odpovědná osoba: Elen Kalvodová Telefon: Zobrazit tel. číslo

Adresa:
Roudnice 72
Lhota pod Libčany
50327


Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní pracovnice, fakturantka, asistentka prodeje.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Hradec Králové můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.