Administrativní asistent/ka a recepční - full time Praha

  • Plat: 35000 Kč za měsíc
  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Vhodné pro: Bez praxe
  • Místo pracoviště: Praha
  • Min. vzdělání: Středoškolské - výuční list
ID: 1894546 Aktualizováno před týdnem

Otevři dveře k novým příležitostem na recepci biofarmaceutické společnosti! Hledáme recepční s láskou ke komunikaci, schopností administrativní podpory a chutí být součástí inovativního týmu. Kromě motivujícího mzdového ohodnocení získáš také možnost aktivní účasti na projektech. Těšíme se na tvou odpověď!

Pracovní náplň

  • Zajištění plynulého chodu recepce a kanceláře.
  • Evidence, třídění a distribuce firemní korespondence, datových schránek, pošty.
  • Administrativní podpora útvaru (překlady různých materiálů, tisk, scan, organizace jednání/dílčích akcí atd.).
  • Příjem, uvedení a evidence návštěv.
  • Spolupráce a komunikace v rámci různých oddělení.
  • Reporting, účast na meetinzích, školeních a jiných výjezdů.
  • Aktualizace dat, správa internetových stránek společnosti.
  • Dohlíží a organizuje dodržováním předpisů, termínů, revizí, školení a kontrol (BOZP, PO, …).
  • Zpracování objednávek a faktur útvaru.
  • Zajištění distribuce a evidence vstupních elektronických karet, klíčů a firemních razítek.

Požadujeme

  • Min. středoškolské vzdělání.
  • Zkušenosti na pozici či s administrativou.
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost.
  • Milé a vstřícné vystupování.
  • Schopnost zachovat klid a úsměv i v nečekaných situacích.
  • Anglický jazyk na úrovni B1.

Nabízíme

  • Motivující mzdové ohodnocení - 35000 brutto.
  • Příspěvek na dálku – 700Kč měsíčně.
  • Příspěvek na dopravu – 600Kč měsíčně.
  • 5x Whatever-days za kalendářní rok.
  • Stravenkový paušál – 123 Kč čistého / den.
  • Podpora rozvoje zaměstnance.
  • Dodatečné volno k zákonné dovolené.
  • Pracovní výročí (Bonus).
  • Systém Cafeterie.
Dále také:
  • Různorodou práci v přátelském kolektivu.
  • Rodinnou atmosféru a stabilní zázemí.
  • Budeš pracovat pro společnost, která vyvíjí průlomové léčebné metody.
  • Moderní kancelář v centru Prahy (Národní třída).

Poznámka

Místo výkonu práce: Praha.
Mzda: 35 000 brutto.
Nástup: 1.4. 2025.

Kontakt - zadavatel pozice

GUDMUND s.r.o.

Odpovědná osoba: Barbora Nováková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo

Adresa:
Francouzská 299/98
Praha 10
101 00

GUDMUND s.r.o.

Co o sobě říká společnost GUDMUND s.r.o.?

Jsme personálně-poradenská společnost, s mateřskou společností v německém Stuttgartu.

V České republice fungujeme od roku 2008 a od této doby pomáháme najít pracovníkům uplatnění na trhu práce. Dbáme na odborný, profesionální a HLAVNĚ lidský přístup.

Zakládáme si na tom, aby naše společnost byla společností, na kterou se budete rádi obracet při hledání zaměstnání.

Praha
JOBSTART s.r.o.
38000 - 43000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Praha
Grafton Recruitment s.r.o.
180 Kč za hodinu
Částečný úvazek

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Administrativní asistent/ka a recepční - full time.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Praha můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.