Máte zkušenosti s účetní administrativou a komunikací s dodavateli? Hledáte stabilní zaměstnání v úspěšné a rostoucí společnosti? Přidejte se k nám!
Pracovní náplň
- Správa e-mailové schránky pro faktury
- Kontrola a analýza dobropisů
- Vytváření reklamací
- Získávání výpisů od dodavatelů
- Řešení dotazů souvisejících s platbami
- E-mailová a telefonická komunikace s dodavateli
Požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Znalost účetních procesů (pohledávky a závazky)
- Zkušenost s účetním softwarem výhodou
- Pokročilá znalost MS Excel a Word
- Praxe v administrativní pozici zaměřené na finance
- Znalost německého a/nebo španělského jazyka výhodou
- Zkušenost s mzdovými procesy, výběrem pohledávek a daněmi v regionu Latinské Ameriky nebo Německa výhodou
Nabízíme
- HPP
- Konkurenční platové ohodnocení
- Zázemí stabilní, úspěšné a rostoucí společnosti
Poznámka
Pokud vás tato pozice zaujala, zašlete prosím svůj životopis v angličtině.
Kontakt - zadavatel pozice
Adecco Praha pobočkaOdpovědná osoba: Mariia Brynych Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.adecco.cz
Adresa:
Na Moráni 1957/5
Praha
128 00
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Účetní v Praze a okolí (135)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice