Přidej se k nám jako SYSTÉMOVÝ ADMINISTRÁTOR/SPRÁVCE SÍTĚ
Jsme CODYA investiční společnost a.s. – odborníci na správu fondů a hledáme IT specialistu, který má rád výzvy a chce mít reálný vliv na IT infrastrukturu společnosti. Pokud hledáš práci, kde tě to bude bavit, a zároveň oceníš samostatnost i týmovou spolupráci, čti dál!
Pracovní náplň
- Kompletní správa IT infrastruktury:
o Správa 30 VMs s Windows Server a Linux – jsi připravený na tuto výzvu?
o Zero Trust Security model – pokud máš zkušenosti, oceníme tvou kreativitu v jeho implementaci
o MS 365, Veeam, Zabbix, Exchange, GLPI helpdesk a další moderní nástroje na podporu našeho rozvoje
- Projekty na míru: Budeš součástí inovativních projektů, které ti umožní růst v technologickém světě.
- Koordinace a spolupráce: Budeš v kontaktu s dodavateli, dohledovými centry a zajistíš efektivní incident management.
Požadujeme
- Zkušenosti a technické dovednosti – máme rádi lidi, kteří znají technologické prostředí (výhodou znalost Active Directory, VMware, Cisco, Windows servery, Mikrotik).
- Samostatnost i týmového ducha – víme, že někdy je potřeba pracovat nezávisle, jindy se prostě poradit.
- Výbornou znalost češtiny + angličtina na úrovni porozumění technické dokumentace.
- Zodpovědnost a nadšení – není to jen o technických dovednostech, ale i o tom, jak přistupuješ k práci a problému.
Nabízíme
- Mzdu odpovídající tvým zkušenostem, kterou rádi přizpůsobíme tvým dovednostem.
- Flexibilní pracovní dobu – práci si přizpůsobíš, jak ti to vyhovuje, včetně možnosti home office.
- 25 dní dovolené a 3 sick days pro odpočinek nebo regeneraci.
- Moderní kanceláře v Praze, kde si budeš moct užít inspirující prostředí.
- Služební notebook a telefon – pracovní nástroje k dispozici.
- Podpora tvého profesního růstu – školení, kurzy, konference.
- Multisport karta, příspěvky na stravování, a příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- Lokalita: Praha
Řekni nám něco o sobě!
CV je fajn, ale chceme tě poznat i jako člověka. Jaký jsi? Co tě baví, co tě motivuje, nebo co tě naplňuje mimo IT? Napiš nám pár řádků o sobě – rádi tě poznáme ještě před pohovorem. Těšíme se na tebe!
Poznámka
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: zobrazit tel. číslo dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.,Odpovědná osoba: Dominika Jechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email
Adresa:
Křenová 69A
Brno
120 00
Další volná místa práce na pozici Administrátor v Praze a okolí (25)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice