ID: 1893631
Aktualizováno
dnes
Pracovní náplň
SPECIALISTA NA ONLINE MARKETING – POJĎ DĚLAT VELKÉ VĚCI!
E-commerce je tvoje parketa a online marketing máš v malíku? Čísla a data tě baví, ale zároveň víš, že marketing není jen o tabulkách? Hledáme někoho, kdo rozumí online prostředí, umí číst mezi řádky v analytice a má zkušenosti z e-commerce světa.
Tady marketing není jen hezká prezentace na poradách – je to důležitý salesový kanál. Proto hledáme někoho, kdo chápe, jak fungují datové vrstvy a analýza trhu. Musíš rozumět online prostředí, abys dokázal správně zadat, co je potřeba, a pohlídat, že výsledky dávají smysl.
Pokud se ti při čtení rozzářily oči při, možná jsi náš člověk :)
Co bude tvůj denní chleba?
E-commerce je tvoje parketa a online marketing máš v malíku? Čísla a data tě baví, ale zároveň víš, že marketing není jen o tabulkách? Hledáme někoho, kdo rozumí online prostředí, umí číst mezi řádky v analytice a má zkušenosti z e-commerce světa.
Tady marketing není jen hezká prezentace na poradách – je to důležitý salesový kanál. Proto hledáme někoho, kdo chápe, jak fungují datové vrstvy a analýza trhu. Musíš rozumět online prostředí, abys dokázal správně zadat, co je potřeba, a pohlídat, že výsledky dávají smysl.
Pokud se ti při čtení rozzářily oči při, možná jsi náš člověk :)
Co bude tvůj denní chleba?
- Budeš tahounem v online marketingu s důrazem na analytiku a e-commerce.
- Řízení menších marketingových projektů – pokud budeš šikovný, dostaneš se k zajímavým věcem.
- Spolupráce s agenturami – nebudeš nastavovat kampaně, ale musíš rozumět tomu, co se děje.
- Analýza trhu a konkurence – co funguje, kde jsou příležitosti a jak se můžeme zlepšit.
- Dohlížení na správu sociálních sítí – nečekáme, že budeš tvořit každý post, ale musíš vědět, co funguje, co ne a jak to celé posunout dál.
- Spolupráce s produktovým týmem – když bude víc online projektů, zaměříš se na ně, když bude potřeba, zabrousíš i do produktové stránky věci.
- Komunikace s kolegy i zahraniční centrálou – budeš se občas potkávat s týmy v zahraničí, takže bez angličtiny to nepůjde.
Požadujeme
- Minimálně 3 roky zkušeností s marketingem.
- Zkušenosti z e-commerce – buď přímo z firmy, nebo z agentury, která se e-shopům věnovala.
- Znalost nejnovějších marketingových trendů a nástrojů, včetně sociálních sítí, Google Analytics a SEO/SEM.
- Osobnostně energický a aktivní přístup, schopnost přicházet s vlastními nápady.
- Zkušenost s vedením projektů.
- Angličtina min. B2 MUST HAVE - meetingy, ale i tvorba textů.
Nabízíme
- Možnost být u velkých věcí – marketing tady není na okraji, ale zásadní pro růst firmy.
- Home office 2x - 3x týdně (po zaučení, důležitý je výsledek, ne sezení v kanceláři).
- Flexibilní pracovní doba.
- 5 týdnů dovolené.
- Stravenky, notebook mobilní telefon.
- Podpora vzdělávání a účast na konferencích.
- Férové jednání a prostředí, kde se věci opravdu dějí – žádné přešlapování na místě!
Kontakt - zadavatel pozice
Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.Odpovědná osoba: Veronika Dobrovolná Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.flag-ship.cz
Adresa:
Žižkova 1683/13
Jihlava
581 01
Další volná místa práce na pozici Marketingový specialista v Jihlavě a okolí (391)
aktivní nabídka
Jihlava
Grafton Recruitment s.r.o.
43000 - 55000 Kč za měsíc
Brno (okres Brno-město)
APROFES, s.r.o.
40 000 Kč - 50 000 Kč
Ostrava
ManpowerGroup s.r.o.
aktivní nabídka
Praha
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
35000 - 60000 Kč/měsíc
Vysočina (okres Třebíč)
PROMEDICUS domácí péče s.r.o.
Také na částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice