Pracovní náplň
- Vydávání, řízení a sledování platných systémových dokumentů prostřednictvím interních i korporátních systémů.
- Aktualizace a udržování seznamu platné dokumentace.
- Týdenní sledování, aktualizace a zasílání rekapitulace změn dokumentace napříč firmou.
- Zadávání objednávek v systému v oddělení kvality dle potřeby.
- Evidence faktur v systému a sledování nákladů v oddělení kvality.
Požadujeme
- Předchozí zkušenosti nebo školení nástrojů a metod kvality velkou výhodou, nikoli podmínkou!
- Komunikativní AJ (slovem, písmem) min. B2
- MS Office (MS Outlook, MS Excel, MS Powerpoint, MS Word)
- Relevantní automotive normy - ISO 9001, IATF 16949
Nabízíme
- Pravidelný roční nárůst mezd
- Možnost flexibilní pracovní doby - lze HPP či 1/2 úvazek.
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na dojíždění až 3.900 Kč/měsíc
- Dotace na stravování
- Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
Kontakt - zadavatel pozice
CIE HR s.r.o.Odpovědná osoba: Diana Blažková Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.cie-group.cz
Adresa:
Koterovská 2827/152
Plzeň
326 00
Co o sobě říká společnost CIE HR s.r.o.?
Jsme engineeringová společnost a specialista na vyhledávání nových talentů v technických oborech.
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Asistentka kvality v Plzni-jih a okolí (9)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice