Hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu/kolegyni, který/á se bude podílet na zajištění zákaznické podpory a technického poradenství.
Pracovní náplň
- Konzultace a poradenství při technických potížích, instalaci a nastavení výrobků.
- Poskytování informací o nabízených službách.
- Řešení požadavků koncových spotřebitelů a odběratelů.
- Údržbu a tvorbu znalostní databáze.
- Telefonickou, e-mailovou a chatovou komunikaci se zákazníky.
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- AJ na komunikativní úrovni (produktová školení a dokumentace v AJ)
- uživatelská znalost práce s PC (min. Outlook, Excel)
- přesnost, pečlivost
- schopnost a chuť učit se nové věci
Pozn. Znalost slovenského jazyka pro komunikaci se slovenskými zákazníky je výhodou!
Nabízíme
- prostředí významné nadnárodní společnosti
- nejlepší zaškolení v oboru, první kontakt s novinkami na trhu
- příjemné moderní pracoviště (stanice metra Českomoravská)
- dobré finanční ohodnocení
- menší pracovní kolektiv, přátelské a ohleduplné prostředí
- zaměstnanecké benefity
Kontakt - zadavatel pozice
Adecco Praha pobočkaOdpovědná osoba: Mariia Brynych Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.adecco.cz
Adresa:
Na Moráni 1957/5
Praha
128 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1505)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice