Pracovní nabídka
Hledáme Vedoucího Back Office servisního oddělení, který bude zodpovědný za zajištění plynulého chodu a rozvoj servisního týmu.
Co bude Vaším úkolem?
- Vedení a rozvoj back office servisního týmu
- Koordinace a řešení elektronických a telefonických požadavků zákazníků
- Řešení stížností zákazníků a návrhy opatření ke zvýšení jejich spokojenosti
- Sledování průběhu jednotlivých objednávek a oprav
- Plánování a koordinace servisních prací
- Spolupráce s externími servisními partnery
- Monitorování a optimalizace nákladů a výdajů
- Práce s interními systémy (např. SAP a další interní systémy KISS, Toolbox)
- Dohlížení nad správným zadáváním dat do interních systému, dle potřeby proškolovat techniky
- Spolupráce s kolegy z Německa při implementaci nových systémů a jejich funkcionalit
- Dohlížení na plnění kvartálních KPIs a reporting výkonu týmu
- Pravidelný reporting vedení společnosti
- Spolupráce na celofiremních projektech
Jaké zkušenosti pro tuto roli potřebujete?
Pro tuto pozici hledáme kandidáta, který dokáže efektivně vést tým, zlepšovat procesy a zároveň zajistit bezproblémový chod oddělení. Vaše zkušenosti s vedením týmu a z oblasti zákaznické podpory ideálně technického zaměření budou klíčové pro úspěch v této roli.
- Alespoň 2 roky zkušeností se zákaznickým servisem
- Zkušenost s vedením týmu a projektů
- Minimálně středoškolské vzdělání ideálně technického zaměření (např. elektro, chladírenství)
- Výbornou znalost češtiny nebo slovenštiny
- Pokročilou znalost práce na PC, MS Office, SAP výhodou
- Angličtinu nebo němčinu na pokročilé komunikativní úrovni (pro pravidelnou komunikaci s mateřskou společností)
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Proaktivní přístup a schopnost dotahovat věci do konce
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zázemí mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí
- Přátelské pracovní prostředí s důrazem na týmovou spolupráci
- Základní mzdu v rozmezí 55 000 - 65 000 Kč, kvartální bonusy v rozmezí 10 000 - 15 000 Kč
- Možnost ročních bonusů dle výsledků firmy
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1000 Kč po prvním roce zaměstnání
- Možnost individuální výuky angličtiny
- Slevu na firemní výrobky
- Mimořádné odměny k narozeninám, při svatbě či narození potomka
- Nástup možný ihned
- Smlouvu na HPP na dobu určitou 1 rok s možností následného prodloužení na dobu neurčitou
- Zázemí moderních kanceláří v Dolních Chabrech (4 minuty autobusem od metra Kobylisy)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozicích Back Office, Zákaznická podpora v Praze a okolí (16)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice