Pracovní nabídka
Náplň práce:
1.) ÚČETNÍ AGENDA
- Vedení účetnictví + vedení mzdové agendy (pracujeme v systému POHODA a mzdovém PAMICA), nemusíte mít dokonalé znalosti, ale přehled (pomůže Vám vzdělání či praxe, případně zajistíme i další vzdělávací kurz
- Měsíční výkazy a roční závěrka
- Příprava na audit
- DPH (výkazy a reporty) – vše ve spolupráci s daňovými poradci
- Máme 2 pobočky – zde dohled nad kroky pobočky (zaúčtování, apod.)
2.) ASISTENTSKÁ AGENDA
- Příprava tendrů na veřejné zakázky (kvalifikace, reference, bankovní záruky, atd.) – tendry mají přibližně 40 stran, z toho se většina opakuje, stačí se naučit a následně vždy logicky přemýšlet co je důležité
- Obsluha datové schránky (dodržovat lhůty pro vyzvednutí a reakce) – vše mít pod palcem (př. do 5 dnů reagovat na výhru v tendru
- Běžná administrativní agenda (komunikace s ČSÚ, reporty do 15. dne v měsíci)
- Příprava reportů pro vedení (jednatel a představenstvo)
- Komunikace s kolegy na pobočkách (evidence majetku, inventury, objednávky věcí jako jsou tel. čísla, tarify, tankovací karty (máme 35 aut), apod.
- Základní personalistika
- Obsluha BÚ (příprava platebních příkazů ke schválení a autorizaci jednateli společnosti)
Požadujeme:
- SŠ s maturitou/VŠ
- Předchozí zkušenost minimálně se základním účetnictvím a vedení administrativní agendy
- Znalost EXCELU na rozumné uživatelské úrovni, tzn. zvládám tabulky se vzorci
- Dále pro nás skutečně důležité: pečlivost, odpovědnost, samostatnost, vlastní iniciativa a proaktivita, loajalita, logické uvažování a myšlení, schopnost hledat řešení, prioritizace úkolů
- Schopnost fungovat samostatně v kanceláři bez kolektivu, většina kolegů je často v terénu
- Naopak nepotřebujeme jazykovou vybavenost (jednoduše u nás znalost ani AJ není třeba)
Nabízíme:
- STABILITU – stabilní zázemí společnosti se stabilními zakázkami
- Adekvátní mzdu 40 000 – 60 000 Kč dle fáze zaškolení a schopností
- Oboustranně vyváženou flexibilitu fungování
- Pracovní dobu pevnou + pružnou dle domluvy
- Stélé HO možné po zaškolení 2 dny v týdnu
- Stravenky 140 Kč/den
- 2x sick day
- Služební notebook a telefon, vše možné i soukromým účelům
- Práci na HPP, ideálně plný úvazek, je možný i zkrácený úvazek
- Kvalitní zaškolení stávající kolegyní, která nyní zastává tuto pozici!
- Místo pracoviště: Za zastávkou 373, 109 00 Praha 10 - Dolní Měcholupy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozicích Asistent, Účetní v Praze a okolí (126)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice