ID: 1893098
Aktualizováno
před 14 dny
Pracovní náplň
ROZŠIŘUJEME TÝM! Do kontaktního centra známé lékárenské společnosti hledáme nové kolegy/ně s možností okamžitého nástupu. Jedná se primárně o administrativní podporu při přesunu objednávek z našeho e-shopu do interního systému, tedy převážně práce na PC a písemná komunikace se zákazníky.
Projekt, do kterého je tento sspeciální tým zapojen, poběží minimálně do konce dubna 2025 s možností prodloužení na delší období. Na dobu trvání projektu Vám nabízíme práci na hlavní pracovní poměr (plný úvazek - 40 hod. týdně). Po skončení Vám v případě spokojenosti rádi nabídneme možnost připojit se k našemu stálému týmu na podobné pozici v našem klientském centru.
Pozice je vhodná pro každého, kdo má rád dynamickou práci, velmi dobře zvládá práci na PC a umí se rychle zorientovat v nových systémech. Vítáme také čerstvé absolventy a maminky vracející se po MD.
Co Vás čeká?
Co od Vás očekáváme?
Co vám nabídneme?
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis a my se Vám brzy ozveme!
Projekt, do kterého je tento sspeciální tým zapojen, poběží minimálně do konce dubna 2025 s možností prodloužení na delší období. Na dobu trvání projektu Vám nabízíme práci na hlavní pracovní poměr (plný úvazek - 40 hod. týdně). Po skončení Vám v případě spokojenosti rádi nabídneme možnost připojit se k našemu stálému týmu na podobné pozici v našem klientském centru.
Pozice je vhodná pro každého, kdo má rád dynamickou práci, velmi dobře zvládá práci na PC a umí se rychle zorientovat v nových systémech. Vítáme také čerstvé absolventy a maminky vracející se po MD.
Co Vás čeká?
- Přesun objednávek z jednoho systému do druhého a práce v interním systému
- Písemná komunikace se zákazníky po e-mailu (Outlook)
- Práce s reporty (MS Excel)
Co od Vás očekáváme?
- Rychlou orientaci na PC, znalost základních funkcionalit (copy+paste)
- Velmi dobrá znalost práce s balíčkem MS Office (hlavně Outlook, MS Word...)
- Skvělé komunikační dovednosti a bezchybný písemný projev
- Orientaci na zákazníka a schopnost najít rychle řešení
- Proaktivitu a týmového ducha
- Možnost okamžitého nástupu (nejpozději k 3.2.2025)
- Zkušenost ze zákaznického servisu a znalost práce v systémech jako je SAP či Pohoda - velkou výhodou
Co vám nabídneme?
- Práci ve stabilní společnosti s moderními kancelářemi v centru Brna.
- Pracovní dobu PO - PÁ 8:30 - 17:00
- Smlouvu na HPP do konce dubna 2025 s možností prodloužení
- Zaškolení přímo v kanceláři během 1-2 dnů
- Přátelský tým i šéfovou :-)
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis a my se Vám brzy ozveme!
Požadujeme
- Perfektní znalost gramatiky ČJ a písemný projev
- Rychlá orientace v systémech (zkušenost se SAP, Pohoda atp.)
- Prozákaznický přístup a schopnost najít rychle řešení
- Proaktivita a týmový duch
- Výhodou je praxe v zákaznickém servisu či call centru
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky ve výši 210 Kč (55% příspěvek zaměstanvatele)
- Multisport karta
- Sleva na lékárenské produkty
- Práce v moderním prostředí v centru Brna
- a další
Kontakt - zadavatel pozice
Grafton Recruitment, s.r.o.Další volná místa práce v Brně a okolí (1163)
Brno (okres Brno-město)
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
38000 - 42000 Kč za měsíc
před 5 dny
Brno (okres Brno-město)
Rambrok, s.r.o.
27500 - 32000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
před 3 dny
Brno-město, Brno-venkov, Znojmo, Břeclav
GEMSTONED s.r.o.
provize až 70.000kč + náhrada za vlastní automobil
před týdnem
Brno (okres Brno-město)
GEOKEY s.r.o.
30000 - 50000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Brno (okres Brno-město)
Veřejná zeleň města Brna, příspěvková organizace
23150 - 30000 Kč za měsíc
Také na částečný úvazek
Brno (okres Brno-město)
Base station design s.r.o.
Práce z domu
Také na částečný úvazek
Brno - Chrlice (okres Brno-město)
RAVEN CZ a.s.
Brno (okres Brno-město)
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
42000 - 45000 Kč za měsíc
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice