Pracovní nabídka
Baví Vás zákaznický servis a mezinárodní obchod pro Vás není cizí? Domluvíte se anglicky a administrativa není Váš nepřítel? Pak hledáme právě Vás.
náplň práce
- komunikace s klienty, příjem a potvrzování objednávek
- podpora obchodního týmu a zajištění efektivní spolupráce
- vedení malého týmu, delegování úkolů a motivace
- administrativní činnost (rozpis dovolené, docházky, personalistika, apod.)
co vám nabídneme
- 7,5h pracovní doba
- bonusové ohodnocení
- mimořádné odměny
- pravidelné navyšování mezd
- 25 dní dovolené
- stravenkový paušál
- příspěvek na volnočasové aktivity
- příspěvek na dopravu
- příspěvek na penzijní připojištění
- jazykové vzdělávání
- možnost ubytování
co od vás očekáváme
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti se zahraničním obchodem
- AJ min. B2
- zkušenosti s vedením týmu, výhodou
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- být flexibilní a skvělý týmový hráč
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Anežka Nosková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Zákaznický servis v Bruntále a okolí (795)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice