Pracovní nabídka
Vaše náplň práce:
- Kontrola fakturace servisu
- Správa a plánování servisních úkonů
- Komunikace s klienty a servisními techniky
- Další ad hoc úkoly
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Předchozí zkušenosti s administrativní pozicí výhodou
- Běžnou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, interní systém – budete zaškoleni)
- Spolehlivost, pracovitost, bezúhonnost
- Dobrou komunikaci a vystupování
- Anglický jazyk výhodou
Nabízíme:
- Práci ve stabilní společnosti
- HPP, plný úvazek
- Nástupní mzdu 37 000 Kč, po zapracování možnost navýšení
- 13. plat
- Pracovní dobu 8:00 – 16:00h
- Telefon i pro soukromé účely
- Kanceláře: Lipůvka u Brna (zdarma pakování přímo u kanceláře)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozici Administrativní pracovník v Blansku a okolí (1245)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice