Pracovní náplň
- Zodpovědnost za kompletní účetnictví strojírenské společnosti.
- Vedení, koordinace a kontrola účetního oddělení.
- Příprava finančních výkazů a reportů pro vedení společnosti.
- Příprava daňových přiznání a ročních závěrek.
- Tvorba interních metodik a předpisů.
- Spolupráce s auditory, daňovými poradci.
- Komunikace a konzultace s ostatními odděleními společnosti.
Požadujeme
- Praxe na obdobné pozici alespoň 3 roky.
- SŠ/VŠ ekonomické vzdělání.
- Komplexní znalost účetnictví a fakturace, sestavování účetních závěrek.
- Zkušenosti s přípravou daňových přiznání a sestavování daňových výkazů.
- Schopnost optimalizovat účetní procesy.
- Pokročilá znalost práce s účetními a ERP systémy (např. SAP, Navision, Pohoda)
Nabízíme
Zašlete nám svůj životopis a rádi se s Vámi setkáme.
- Možnost podílet se na rozvoji společnosti.
- 5 týdnů dovolené.
- Pružná pracovní doba.
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.
- Přátelské prostředí a firemní akce.
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Eva Blatná Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Účetní v Brně a okolí (27)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice