Pracovní nabídka
As an Operations Manger, you’ll play a pivotal role in the European Operations Team. You will independently manage the logistical flows of our European sugar business, ensuring smooth transportation and delivery of sugar across various modes of transport. This is your chance to shine in a fast-paced, global environment, coordinating with traders, producers, and clients to optimize the supply chain. The offices are currently based in Zvoleněves. In a few months, they will be relocated to Slaný, and toward the end of the year, the company will finally settle in Prague.
key responsibilities
- collaborate with traders to understand trade specifics and client requirements
- organize and manage transportation for sugar products, coordinating with all parties involved
- lead a smaller local team of operation executives
- handle customs clearance and negotiate freight rates
- prepare and manage all necessary transport and shipping documents
- monitor and update transport files and databases accurately
- manage transportation costs and mitigate risks
- oversee stock management and service provider invoices
what we offer
- mealvouchers
- pension contribution
- life insurance contribution
- annual bonus
- flexibility - 2-3 days working from office, 2-3 days from home
- work in a truly global and dynamic environment
- showcase and develop your skills in a challenging industry
- be part of a company committed to sustainability and innovation
who you are
- experienced logistics specialist or trained freight forwarder
- knowledge of laws, regulations, international logistics, incoterms, and trade documentation
- understanding of European customs regulations
- strong organizational skills to handle logistics for containers, vessels, trucks, and trains
- ability to work independently and multitask in a dynamic environment, occasionally traveling
- proficiency in English & Czech; additional European languages are a plus
- excellent IT skills, particularly in Excel and Word
- analytical, detail-oriented, and a proactive team player
Take the next step in your logistics career with us. Apply now to become a key player in our international operations and help drive our success in the global market.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Erika Balejová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Leader v Praze a okolí (1343)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice