Pracovní náplň
Communication: You create an send order confirmations an invoices
Logistics: You organize deliveries, create delivery and customs documents and you keep an eye on the processes
Customer support: You support sales, coordinate appointments and monitor delivery times
Collaboration: You work together with the planning, quality assurance and production departments
Complaint processing
Požadujeme
Languages: German (min. B2)
English is of an advantage
Profession: completed commercial training
Experience: some years in customer service; experience in accounting is a great plus
IT-competencies: MS office an ideally ERP-experience
Personality: good in communications, team spirit, reliability and independent way of working
Enjoy working with customers
Nabízíme
25 days of holiday (5 weeks)
Food allowance (not the meal ticket, but the money instead)
If there are no sick days within a month the employees receive a small benefit which he/she can spend in freetime activities
Money for Christmas if the company was working profitable during the year
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Michaela Pavlíčková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.manpower.cz/
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Volná místa práce na pozicích Customer Support, Quality assurance, Customer service v Teplicích a okolí (0)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice