Pracovní náplň
- Zpracování výrobních plánů a optimalizace výrobních kapacit
- Potvrzování zákaznických objednávek a stanovování termínů dodávek
- Kontrola dostupnosti materiálů pro výrobu
- Příprava dokumentace pro výrobní procesy
- Spolupráce s oddělením logistiky a nákupu
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- Schopnost analytického myšlení a práce s daty
- Znalost plánovacích a skladových systémů (SAP, MS Access)
- Znalost anglického jazyka
- Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
- Stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti
- Flexibilní pracovní dobu a možnost odborného růstu
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Cafeterie systém
- Firemní stravování
- Příspěvek na dojíždění
- Zvýhodněné mobilní tarify
- Firemní akce
- Místo výkonu práce
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Markéta Ševčíková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Ostravě a okolí (746)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice