Pracovní náplň
- Potvrzování objednávek a stanovování termínů dodání
- Řízení výrobního harmonogramu a nastavování priorit
- Kontrola materiálové dostupnosti a koordinace s logistikou
- Operativní řešení problémů a komunikace s výrobou
- Spolupráce s dodavateli a zákazníky
Požadujeme
- Schopnost rychle reagovat a operativně plánovat
- Organizační dovednosti a komunikační schopnosti
- SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
- Praxe v plánování výroby nebo logistice výhodou
Nabízíme
- Různorodou a akční práci v dynamickém prostředí
- Prostor pro samostatnost a vlastní rozhodování
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na dojíždění
- Možnost flexibilní pracovní doby
- Stravenky a příspěvek na penzijní připojištění
- Cafeterie systém benefitů
- Firemní akce a teambuildingy
- Místo výkonu práce: Krnov
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Markéta Ševčíková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Disponent v Ostravě a okolí (843)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice