Pracovní náplň
Komunikovat s klienty a celní správou, včetně účasti na celním řízení
Spolupracovat s celním oddělením i ostatními týmy společnosti
Zajišťovat administrativu spojenou s celními procesy.
Požadujeme
Min. 3 roky praxe v oblasti celních služeb.
Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.
Znalost anglického jazyka na úrovni B1 a vyšší.
Pečlivost, samostatnost a proaktivní přístup.
Znalost celních předpisů, ekonomických režimů a preferenčního obchodu.
Znalost programu HELIOS (výhodou).
Nabízíme
Jednosměnný provoz (8:00–16:00, PO–PÁ).
25 dnů dovolené, sick days, stravenky.
Možnost home office (1x týdně).
Pravidelné vzdělávání (hardskill, softskill).
Individuální rozvojový plán a profesní růst.
Možnost nástupu ihned.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Danylo Safiulin Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Dispečer v Brně a okolí (1111)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice