Ekonomický ředitel Pardubice

  • Typ úvazku: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Pardubice
  • Min. vzdělání: Vysokoškolské - bakalářské
  • Zadavatel: Personal Consult s.r.o.
  • Odpovědná osoba: Alena Lhotáková
ID: 1891939 Aktualizováno dnes

Pracovní náplň

  • supervize a kontrola pokladních a účetních činností
  • příprava rozpočtů, finančních plánů, analýz a finančních rozborů s dohledem nad vedením účetnictví společnosti
  • odpovědnost za vedení všech finančních toků, sledování cash-flow, sledování závazků a pohledávek, strategické řízení podnikových investic, reporting, controlling
  • jednání s bankovními institucemi, dotčenými orgány, úřady a auditory
  • vedení ekonomického oddělení a zákaznického centra

Požadujeme

M/Ž, VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru, praxe v oblasti ekonomiky, daní a financí (na pozici ekonom, či vedoucí ekonomického oddělení, nebo ekonomický analytik),
  • znalost daňové problematiky a souvisejících právních norem, podvojného účetnictví a zkušenost s přípravou finančních plánů, rozpočtů a výkaznictví
  • znalost MS Office a orientace v účetních a daňových sw.
  • alespoň částečná znalost AJ nebo NJ
  • komunikativnost, pečlivost, analytické myšlení, zkušenosti vedoucího týmu
  • ŘP sk. B

Nabízíme

  • dobré platové ohodnocení, bonusy a zaměstnanecké výhody
  • perspektivní práce a dobré zázemí ve stabilní společnosti
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • nástup dle dohody

Kontakt - zadavatel pozice

Personal Consult s.r.o.

Odpovědná osoba: Alena Lhotáková Mobil: Zobrazit tel. číslo Web: http://www.personalconsult.cz

Adresa:
S. K. Neumanna 1257
Hradec Králové
500 02

Personal Consult s.r.o.
Pardubice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Pardubice
Grafton Recruitment s.r.o.
35000 - 40000 Kč za měsíc

Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice


Toto je nabídka práce na pozici Ekonomický ředitel.
Hledáte-li zaměstnání v podobném pracovním oboru nebo hledáte-li nabídku práce ve městě Pardubice můžete pokračovat hledáním práce v dané kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky práce.