Pracovní náplň
Máte obchodního ducha, baví Vás cestovat, potkávat zajímavé lidi a vyhledávat skvělé nákupní příležitosti?
Pokud je pro Vás výzvou vyhledávání nových dodavatelů, objevování inovativních produktů a optimalizace zásobování, přidejte se k našemu týmu!
Nabízíme Vám pozici nákupčího v obchodním týmu, kde využijete své dovednosti na zahraničních trzích i v tuzemsku a budete klíčovou součástí našeho dalšího růstu.
Více informací o společnosti naleznete na www.irimon.cz.
Náplň práce:
- vyhledávání obchodních příležitostí, prostor pro kreativu a nápady
- komunikace s našimi skvělými českými i zahraničními dodavateli, vyjednávání obchodních podmínek
- kontrola obrátkovosti nakupovaných položek a optimalizace skladových zásob
- vystavování objednávek a přijímání zboží na sklad u vybraných dodavatelů
- aktualizace nákupních cen ve firemních databázích a firemním SW
- spolupráce na přípravě prodejního portfolia s techniky, marketingem a dalšími obchodníky
- jednání s přepravci a zajišťování přepravy objednaného zboží
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání s maturitou (ideálně technického či obchodního zaměření)
- kladný vztah k číslům, statistikám a práci na PC
- dobré vyjadřovací schopnosti, komunikativnost, příjemné a vstřícné vystupování
- znalost AJ na úrovni umožňující komunikaci s dodavateli
- týmový duch a optimismus ocení všichni kolegové i obchodní partneři
Výhodou:
- praxe
- ŘP sk. B
- bydliště v Praze 8,9,10,14 či blízkém okolí, ať netrávíte půl dne v MHD či autě
Nabízíme
- stabilní práci v zavedené společnosti s 27letou tradicí
- práci na hlavní pracovní poměr v prima týmu, co drží pohromadě a je s ním i legrace
- moderní pracoviště s dobrým spojením MHD (autobus, vlak, metro Rajská zahrada)
- motivující finanční ohodnocení, měsíční, kvartální a roční odměny
- flexibilní pracovní dobu od pondělí do pátku 8:00 - 16:30
- možnost náhradního volna - flexi time
- notebook a mobil pro práci i mimo firmu
- firemní výrobky/služby za režijní ceny
- příspěvek na penzijní a životní pojištění nebo finanční alternativa
- ovoce a snack během dne v naší firemní Závlahárně
- stravenky
- Sick days, Free days - Individuální volno - 5 dní nad rámec dovolené
- firemní akce, grilovačky, vodácké akce a jiné teambuildingy
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Staňte se součástí našeho obchodního týmu a podílejte se na rozvoji naší dodavatelské sítě.
Pošlete nám svůj životopis s fotografií a během pracovního pohovoru vše probereme u kávy.
Těšíme se Vás.
Kontaktní osoba:
Lucie Šindelářová
zaslat email
zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
Rožmberská 1272, 19800 Praha 14 - Kyje
Kontakt - zadavatel pozice
JOBSYSTEM s.r.o.Odpovědná osoba: Personální asistentka Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobsystem.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/JobSystem.cz/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company…
Adresa:
Lucemburská 2136/16
Praha 3
130 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1601)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice