Pracovní náplň
- Vedení účetnictví podle českých standardů
- Účtování a evidence majetku.
- Příprava a zpracování účetních závěrek a příprava podkladů pro konsolidovanou závěrku
- Uchovávání účetních dokumentů (smlouvy, faktury).
- Příprava podkladů pro účetní a daňová přiznání.
- Komunikace s úřady a vedení pokladny.
- Příprava směrnic a statistiky pro společnosti.
- Koordinace auditu a spolupráce s daňovými poradci.
- Příprava podkladů pro reporting a archivaci.
Požadujeme
- Vzdělání v této oblasti SŠ nebo VŠ
- Praxe s účetnictvím alespoň 5 let
- Včasné zpracování účetnictví a dodržování termínů.
- Samostatnost, pečlivost a chuť se účetnictví dále vzdělávat
Nabízíme
- Pracoviště v centru Prahy v krásných kancelářích – nejedná se o Open Space
- Možnost bonusu až ve výši dvou měsíčních mezd
- 5 týdnů dovolené + 5 Sick Days
- Stravenkový paušál
- Osobní přístup, možnost mzdového růstu
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Vladimíra Marková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Finanční účetní, Účetní v Praze a okolí (61)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice