Pracovní náplň
- emailová korespondence – s interními i externími klienty
- práce s interním systémem
- objednávání taxi, booking meetingových místností
- skenování, kopírování
- plnění úkolů zadaných vedením společnosti
- zpracování přijaté a odchozí pošty
- přijímání návštěv a komunikace s klienty
- vyřizování telefonických hovorů, sjednávání schůzek
Požadujeme
- angličtinu na středně pokročilé úrovni
- práci na PC a MS Office
- spolehlivost a dochvilnost
- slušné jednání a chuť do práce
Nabízíme
Staňte se součástí společnosti jako RECEPČNÍ. Umíme přizpůsobit úvazky a plánovat směny dle Vašich potřeb a možností.
- 140 Kč/ hodinu
- zkrácený úvazek – dle potřeby hlavní recepční. Zpravidla dle domluvy 15:00-18:00 nebo zástup za dovolenou na celý den 6:00-18:00
- dlouhodobou spolupráci s individuálním přístupem
- možnost volby směn
- klidnou a pohodovou práci
- úvazek dle Vašich potřeb (třeba jen 3 směny)
- pravidelné vyplácení mzdy
- práci na DPP
- Práce je vhodná pro studenty
- Místo výkonu práce: Brno - Slatina
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Monika Kočková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Recepční v Brně a okolí (1247)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice