Pracovní nabídka
Jsi organizačně zdatná/ý, máš příjemné vystupování a zároveň si rozumíš s účetními doklady? Pak hledáme právě tebe! Pak pošli Vaše CV!
Co tě u nás čeká?
• Recepční agenda – vítání návštěv, vyřizování telefonátů a e-mailů, správa pošty, péče o návstěvy
• Administrativní podpora – příprava podkladů pro účetnictví, práce s fakturami, kontrola dokladů
• Spolupráce s účetním oddělením – zadávání dat do systému, základní práce s účetními doklady
• Další kancelářské úkoly – objednávky kancelářských potřeb, komunikace s dodavateli
Co od tebe očekáváme?
• SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
• Zkušenost s administrativou nebo účetními doklady výhodou
• Pečlivost, spolehlivost a příjemné vystupování
• Dobrou znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
• Samostatnost a ochotu učit se nové věci
Co nabízíme?
• Možnost zkráceného úvazku.
• Možnost home office 1 den v týdnu.
• Přátelskou atmosféru menší rodinné firmy – nejsme korporát, u nás si zakládáme na stabilitě a dlouhodobé spolupráci
• Parkování přímo u firmy.
• Multisport kartu aj. jako benefit.
Pokud Tě nabídka zaujala, pošli CV.
Těšíme se!
Kontakt - zadavatel pozice
mBlue Czech, s.r.o.Odpovědná osoba: JUDr. Helena Theunissen Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://mblue.cz
Adresa:
Bucharova 14/2641
Praha 5 - Jinonice
158 00
Další volná místa práce na pozicích Recepční, Účetní, Junior účetní, Administrativní podpora v Praze a okolí (134)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice