Pracovní nabídka
nyní novou vedoucí posilu procesně-inženýrského týmu a zčásti údržbářského. Jedná se o rodinnou belgickou firmu s více než 80 letou tradicí v oblasti pekárenství a mlynárenství. Závod má zastoupení více jak 4000 zaměstnanců s pokrytím několika zemí v Evropě.
Náplň práce:
● Vedení, rozvoj, školení a organizace práce týmu techniků spolehlivosti
● Odpovědnost za výsledky klíčových ukazatelů KPIs - spolehlivost zařízení a náklady na údržbu výrobních linek
● Řešení provozních problémů ve spolupráci s vedoucím výroby
● Spolupráce s týmy údržby, kvality, technologie
● Zajištění dodržování BOZP a hygienických standardů na pracovišti, vyhledávání a řešení rizik
● Dodržování hygienických pravidel, příprava na audity a řešení zákaznických reklamací
● Technická podpora, sjednocování standardů, reporting výsledků a koordinace CAPEX projektů
● Účast na analýzách procesů a kontrola funkčnosti akčních plánů
● Posuzování návrhů technických řešení a zlepšování procesů
● Spolupráce s týmem při zavádění nových technologií, výrobních zařízeních
Požadavky:
● SŠ/VŠ vzdělání technického směru
● Praxe minimálně 3 roky v průmyslové výrobě, zkušenosti s vedením týmu výhodou
● Zkušenosti se zaváděním zlepšovacích systémů a nástrojů
● Technické myšlení a znalost výrobních procesů a jejich optimalizace
● Orientace v metodikách neustálého zlepšování a základních technologiích potravinářské výroby
● Dobrá znalost MS Office, znalost SAP výhodou
● Angličtina na velmi dobré úrovni slovem i písmem
● Organizační schopnosti, rozhodnost a odolnost vůči stresu
● Flexibilita, aktivní přístup, samostatnost, pečlivost a týmová spolupráce
● Výborné komunikační a prezentační dovednosti
● Řidičský průkaz sk. B
Benefity:
● atraktivní finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a dovednostem
● náborový příspěvek ve výši 30.000 Kč (10.000 po 3 měs., 20.000 po 6 měs od nástupu)
● letní a zimní bonus podle obchodních výsledků firmy
● každoroční valorizace mzdy
● práce v Kladně ve velmi přátelském a pohodovém týmu
● respektující a podporující firemní kultura stabilní rodinné belgické firmy - na té si opravdu velmi zakládáme a odlišuje nás od jiných firem
● nástup dohodou (zpravidla do 14 dnů, nebo počkáme, až vám doběhne výpovědní doba)
● pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje (máme i interní lektory)
● 25 dnů dovolené
● pracovní doba jen 37,5h týdně (i mimopracovní život je pro nás důležitý)
● stravování ve vlastní kantýně za výhodné ceny (kuchaři nám vaří snídaně, obědy – výběr ze 3 jídel, večeře)
● stravenkový paušál
● káva, čaj a k tomu pečivo z naší produkce na pracovišti zdarma
● denně pečivo domů zdarma (např. donuty, plněné kapsy, rolky, mřížky, šneky, croissanty, či kaiserky, bagety, kornbagety atd.)
● zaměstnanecké slevy na výrobky (dort, donuty, koblížky apod. se na párty vždy hodí)
● spojení MHD až do firmy (linky 612 a 614, zastávka Belgická, nebo 630 zastávka Pekárna)
● velké hlídané parkoviště v areálu firmy
● hlídanou kolárnu pro sportovce, kteří chtějí jezdit do práce na kole
● kurzy angličtiny (1x týdně v pracovní době)
● příspěvek na penzijní pojištění
● referral program (odměna za přivedení nového kolegy ve výši 10-30.000 Kč)
● firemní a týmové společenské, kulturní a sportovní aktivity apod.
● slevy na divadelní představení či sportovní utkání
● dárky pro zaměstnance a mnoho dalšího
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Martin Šára Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce v Kladně a okolí (325)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice