Pracovní náplň
- Vyřizování korespondence, telefonátů a objednávek s využitím němčiny nebo angličtiny.
- Administrativní a organizační podpora obchodního oddělení včetně správy smluvní dokumentace.
- Komunikace s externími dodavateli služeb a zboží, správa centrálního nákupu (práce v systému SAP).
- Správa budovy, zajištění úklidových, zahradních a provozních služeb.
- Organizace interních a externích jednání či konferencí.
- Příprava zápisů z porad vedení a podpora ekonomického oddělení.
- Správa a koordinace vozového parku.
Požadujeme
- Zkušenosti na obdobné pozici
- Aktivní angličtinu nebo němčinu
- MS Office - pokročilá znalost
- Samostatnost, pečlivost
Nabízíme
Pro významnou obchodní společnost hledáme samostatnou osobu se zkušenostmi s podporou obchodního oddělení na pozici:
ASISTENT/KA OBCHODNÍ SPOLEČNOSTI
- 13. mzdu
- 1 týden dovolené navíc
- Stravenky
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Multisport karta
- Vzdělávací kurzy
- Nástup: IHNED nebo dle domluvy
- Místo výkonu práce: Praha (blízkost Chodova)
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Magdalena Kosorinová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Asistent v Praze a okolí (1507)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice