Pracovní náplň
- Zpracování objednávek od zákazníků
- Komunikace v AJ/NJ
- Expedice a fakturace zakázek
- Administrativa
- Vyřizování vratek, reklamací
- Zpracování podkladů od obchodníků
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- Pokročilou znalost anglického i německého jazyka
- Zkušenosti na obdobné pozici
- Znalost práce v MS Office
- Samostatnost, pečlivost
Nabízíme
OBCHODNÍ REFERENT/KA AJ/NJ (30 - 35.000 Kč)
- Pružnou pracovní dobu
- Přátelské týmové prostředí
- 5 týdnů dovolené
- Možnost home office
- Firemní akce
- Příspěvek na stravování
- Místo výkonu práce: Brno
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Barbora Holínková Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce v Brně a okolí (1161)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice