Pracovní náplň
Zajištění hladkého provozu poboček: Dohled nad každodenním provozem prodejen, včetně zásobování, optimalizace pracovních procesů a zajištění kvalitní prezentace produktů.
Zákaznický servis a spokojenost: Udržování vysoké úrovně zákaznického servisu a spokojenosti zákazníků. Podpora prodejen při řešení složitějších situací a stížností.
Monitorování výkonu a KPI: Sledování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a implementace strategií pro dosažení stanovených cílů.
Dosahování prodejních cílů: Stanovení a zajištění dosažení prodejních cílů pro jednotlivé prodejny, aktivní podpora při realizaci prodejních kampaní a aktivit.
Školení a rozvoj týmu: Zodpovědnost za nábor, školení a rozvoj manažerů poboček a jejich týmů. Podpora růstu zaměstnanců prostřednictvím pravidelných školení a mentoringu.
Cestování a práce v terénu: Pravidelná návštěva poboček, monitorování jejich výkonu a podpora při implementaci firemních standardů na místě. Ochota cestovat v rámci daného regionu.
Komunikace s vedením: Pravidelný reporting o výsledcích poboček a týmu vedení společnosti. Poskytování doporučení pro zlepšení provozu, optimalizaci nákladů a zvýšení prodeje.
Implementace marketingových a obchodních strategií: Zajištění, aby marketingové a obchodní strategie byly správně implementovány . Podpora místních aktivit a kampaní na podporu prodeje.
Požadujeme
Zkušenosti s vedením týmu: Min. 5 let zkušeností na pozici manažera nebo Area Managera v maloobchodním sektoru (ideálně v oblasti fashion).
Výborné komunikační a organizační schopnosti: Schopnost efektivně komunikovat na všech úrovních organizace a koordinovat více poboček.
Znalost KPI a analytických nástrojů: Schopnost analyzovat prodeje, vyhodnocovat výsledky a přijímat strategická rozhodnutí pro zlepšení výkonu.
Flexibilita a ochota cestovat: Práce v terénu, pravidelné cestování mezi pobočkami.
Silné vůdčí schopnosti: Schopnost motivovat, školit a rozvíjet tým, nastavovat cíle a dosahovat výsledků.
Znalost maloobchodního prostředí a fashion trendů: Zájem o oblast módy, trendy a ochota držet krok s vývojem trhu.
Anglický jazyk: Dobrá úroveň angličtiny (ústní i písemná komunikace), schopnost komunikovat s mezinárodním vedením a kolegy.
Řidičský průkaz: Platný řidičský průkaz (min. sk. B) pro pravidelné cestování mezi pobočkami.
Nabízíme
Notebook
Mobil
Služební auto
20dní dovolené + 5 dní osobního volna + 3 sick days
Fasování oblečení
Slevy na výrobky
Multisport karta
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Lenka Pružinová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Zákaznický servis v Praze a okolí (1326)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice