Pracovní náplň
- akviziční činnost v oblasti personálních služeb (dočasné přidělení, nábory do kmene, další HR služby řešené na míru)
- péče a budování obchodních vazeb u stávajících klientů (převážně výrobní firmy)
- vedení obchodních jednání, příprava dokumentů (cenové nabídky, smlouvy, objednávky)
- zodpovědnost za dosahování obchodních a ekonomických výsledků, správa dat zákazníků v CRM
- vedení malého týmu stabilních a zkušených zaměstnanců na pobočkách v Olomouci a Ostravě
- monitoring pracovního trhu a konkurence, ale i aktuálních trendů a legislativy v oboru HR
- rozvoj firemní značky v průmyslovém odvětví všeho druhu, spolupráce s obchodními firmami a dalšími podnikatelskými subjekty
Požadujeme
- prokazazelné zkušenosti na obchodní pozici (akvizice x péče; výhodou oblast služeb)
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič, ochota cestovat)
- komunikativní angličtinu pro jednání se zahraničními klienty (úroveň B1/B2)
- zkušenosti s vedením menšího týmu
- schopnost úspěšně realizovat dlouhodobé projekty v oblasti náboru
- analytické myšlení pro práci s čísly a daty, týmovost, cílevědomost, podnikavost
- základní orientaci v pracovněprávní legislativě
Nabízíme
- hlavní pracovní poměr se zázemím stabilní, fungující, mezinárodní personální agentury Trenkwalder
- přátelský tým, který vždy rád pomůže, s denní podporou profesionálů v oboru HR
- aktivní obchodní pozici, zázemí kanceláří v Ostravě a Olomouci
- fixní mzda je navýšena o odměny z realizovaných zakázek (od 50.000 Kč hrubého, možnost výdělku není omezena)
- samozřejmostí je služební automobil a telefon i pro soukromé použití
- pružnou pracovní dobu, Home office, vlastní time management
- 25 dní dovolené, 3 sick days, narozeninové a silvestrovské volno, stravenkový paušál, Pluxee kartu
- příspěvky na pojištění, jazykové kurzy, odměny za pracovní výročí, pravidelná školení, firemní akce i soutěže
- kvalitní kávu, čaj, občas i to nezdravé mlsání, ale hlavně pozitivní myšlení, humor a šanci stát se důležitou součástí obchodního týmu
Těšíme se na Vaše reakce zasláním životopisu s kontakty, ať můžeme probrat detaily této role. Děkujeme.
Kontakt - zadavatel pozice
Trenkwalder a.s.
Odpovědná osoba: Olga Skopová
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.trenkwalder.com/cz/
Adresa:
Kostelní 8
České Budějovice 3 37004
710 00
Co o sobě říká společnost Trenkwalder a.s.?
Už tři desítky let jsme důvěryhodným partnerem na současném trhu práce. Naší výhodou jsou zkušenosti a poznatky, které jsme získali přirozeným růstem z rakouské rodinné společnosti až po evropský koncern.
Naši konzultanti jsou schopni navrhnout inovativní personální řešení téměř pro všechny odvětví.
Vedoucí postavení na trhu práce ve střední Evropě, úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů jsou důvody, díky kterým jsme se stali strategickým partnerem mezinárodních, ale i středních a malých společností, které očekávají efektivnost a transparentnost ve všech procesech.
V databázi společnosti Trenkwalder evidujeme 200 000 kandidátů. V současné době zaměstnáváme 55 tisíc lidí v 15-ti tisících podnicích. Působíme ve více než 300 pobočkách v 17 evropských zemích.
Koncernové standardy v klíčových oblastech a integrovaný management kvality neustále zvyšují úroveň našich služeb.
Další volná místa práce na pozici Branch Manager v Olomouci a okolí (508)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice