Pracovní nabídka
Náplň práce:
Vaším primárním úkolem bude péče o některé z našich klíčových zákazníků (řetězce) s cílem zajistit jejich dlouhodobou spokojenost. Součástí Vaší práce bude nabídka a prodej dalších servisních produktů a služeb (kontrakty, modernizace, revize, web servis, náhradní díly …) s cílem trvale zlepšovat obchodní výsledky servisu svěřeného portfolia. Také vás čeká aktivní komunikace, budování dobrých vztahů se zástupci zákazníka včetně osobních návštěv prodejen. Neobejdete se bez tvorby cenových nabídek na základě požadavků zákazníka.
Očekáváme od vás plnění stanovených cílů u svěřených zákazníků/regionu v oblasti servisu (obrat, marže, spokojenost zákazníka). Nedílnou součástí bude spolupráce s ostatními odděleními - servisem, podporou či prodejním týmem
Co vám nabídneme:
- Atraktivní fixní mzda dle zkušeností + pololetní bonusy
- Příspěvek na dovolenou
- Služební automobil, telefon i notebook
- 25 dní dovolené/ rok
- 3 dny tzv. osobního volna
- Příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění
- Dotované stravování
- Přátelské prostředí stabilní mezinárodní firmy
- Pravidelná odborná školení a rozvoj zaměstnanců
Co od vás očekáváme?
- Praxe na obchodní pozici
- Technické myšlení
- Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Český jazyk a základy angličtiny
- ŘP sk. B - budete cestovat v rámci celé ČR
- Komunikační a prezentační dovednosti
- Reprezentativní vystupování, orientace na zákazníka
- Proaktivní přístup, orientace na dosažení výsledků, organizační schopnost
Výhodou:
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru, např. obory chlazení, elektrotechnika
- Bydliště Praha/ Středočeský kraj (největší koncentrace zákazníků)
jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Martina Knoblochová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozicích Account Manager, KEY account manager v Praze a okolí (20)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice