Pracovní náplň
Zajištění správného zpracování objednávek a řešení nesrovnalostí (kontrola zpožděných objednávek, kontrola dodávek s dodavateli třetích stran a poskytování informací o našich dodacích pravidlech, podpora vystavovatelů objednávek – informování o zpoždění a nových termínech dodání, koordinace komunikace mezi zapojenými subjekty, pokud dojde k problému s dodávkou jako je poškození, nižší dodané množství, nesprávná položka …
Kontrola správnosti objednávky
Vytvoření objednávek a odeslání dodavateli
Správa dat pro objednávaný materiál
Podpora v projektech zlepšování procesů – analýza dat a mapování procesů
Požadujeme
SŠ/ VŠ vzdělání
Dobrou znalost anglického jazyka – v mluvené i psané podobě
Velmi dobrou znalost MS Excell (SQL, VBA) a dalších programů MS Office (Power Point, Word)
Znalost MGX (JDA) výhodou
Pokročilá znalost SAP (modul pro nákup) výhodou
Komunikativní a otevřená osobnost
Velmi dobré analytické schopnosti
Aktivní přístup k řešení problémů/ orientaci na výsledek
Nabízíme
podporu při vzdělávání a rozvoji
5 týdnů dovolené
půlroční bonusy
zvýhodněné stravování za
cafeterii na volnočasové aktivity
flexibilní pracovní dobu - možnost občasné práce z domova
akce pro zaměstnance
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Michaela Poláková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce v Teplicích a okolí (343)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice