Pracovní náplň
Aktivní komunikace se zákazníky a spolupráce s obchodním oddělením.
Potvrzování a řízení zakázek.
Organizace a dohled nad logistikou přepravy, sledování a kontrola zakázek i dodávek.
Řešení dostupnosti materiálů ve spolupráci s nákupním oddělením.
Spolupráce s oddělením plánování při nedostupnosti výrobků.
Vystavování faktur a jejich správa.
Podíl na optimalizaci interních procesů.
Požadujeme
Pokročilou znalost polštiny (slovem i písmem), angličtina výhodou
Zkušenost v oblasti zákaznického servisu a prací se zákaznickými portály
Dobré organizační schopnosti a smysl pro detail
Schopnost efektivní komunikace napříč týmy
Uživatelskou znalost práce s PC a ochotu učit se nové systémy
Min. SŠ vzdělání
Nabízíme
13. plat
Příspěvek na stravování
Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
Firemní akce
Pružná pracovní doba
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Lenka Jurista Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozici Referent v Novém Jičíně a okolí (10)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice