Pracovní náplň
Zpracování a zasílání přihlášek/odhlášek zaměstnanců na příslušné instituce.
Vygenerování a zaslání příslušných dokumentů zaměstnancům při ukončení pracovního poměru.
Roční zúčtování daně z příjmů pro zaměstnance.
Příprava podkladů pro audit, potvrzení příjmů pro banky, policii ČR, exekutory či soudy.
Zapracování legislativních změn a jejich implementace v HR procesech.
Řešení datové schránky – stahování a rozesílání dokumentů.
Nábor zaměstnanců, onboarding nováčků a správa procesů při odchodech.
Organizace adaptačních procesů a správa školení.
Požadujeme
Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti HR, ideálně v prostředí zdravotnických nebo podobných organizací.
Znalost pracovněprávní legislativy, daňové problematiky a mzdové agendy.
Schopnost řešit komplexní administrativní úkoly a přizpůsobovat se změnám legislativy.
Výborné organizační a komunikační schopnosti.
Aktivní znalost práce s MS Office, zkušenost s HR systémy (Pohoda)
Zkušenosti s vedením náborů a adaptačních procesů.
Nabízíme
Atraktivní platové ohodnocení dle zkušeností.
Účast na modernizačních projektech.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.
Odpovědná osoba: Adam Stodola
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Účetní, HR manažer v Praze a okolí (43)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice