Pracovní nabídka
NÁPLŇ PRÁCE:
- Přijímání, zpracovávání a sledování objednávek od zákazníků
- Objednávání zboží
- Komunikace se zákazníky a dodavateli
- Vyřizování reklamací
POŽADUJEME:
- Min. SŠ vzdělání
- Praxe na obdobné pozici – výhodou
- Znalost angličtiny alespoň písemnou formou (e-mailová korespondence se zákazníky a dodavateli)
- Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, internet)
- Vhodné i pro absolventy
NABÍZÍME:
- Stabilní a samostatnou práci na HPP ve společnosti s 23 letou tradicí v oboru
- Motivující mzdové ohodnocení (fix + prémie dle vlastního výkonů a zisků firmy)
- 5 Sick Days
- Flexibilní pracovní dobu
- Hrazené jazykové vzdělávání
- Příspěvek na stravování
- MultiSport kartu
- Kvalitní pracovní prostředí
- Flexibilní, mladý a přátelský kolektiv
- Místo práce Brno - Tuřany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozicích Referent, Back Office, Absolvent v Brně a okolí (132)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice