Pracovní náplň
Řešit zákaznické reklamace, analyzovat jejich příčiny a poskytovat efektivní a včasná řešení kvalitativních problémů pomocí metodiky 8D.
Organizovat a podílet se na zákaznických auditech, včetně FAI.
Přenášet požadavky zákazníků do interních procesů a postupů.
Sledovat kvalitu a spolehlivost výrobků a komponentů.
Spolupracovat s projektovým a konstrukčním týmem na vývoji nových i úpravách stávajících projektů.
Podporovat certifikovaný systém řízení kvality v přidělené oblasti.
Požadujeme
Minimálně 3 roky zkušeností na srovnatelné pozici v kvalitě
Znalost firemních standardů v oblasti kvality
Znalost čtení výkresové dokumentace
Technické myšlení
Dobrá znalost konceptu, metod a technik Total Quality Assurance
Požadované základní nástroje: G8D, 5xPROČ, Ishikawa, Pareto
Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, znalost německého jazyka výhodou
Nabízíme
Firemní benefity – 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, aj.
Podporu vzdělávání v různých oblastech
Možnost částečné práce z domova
Flexibilní začátek a konec pracovní doby
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt - zadavatel pozice
ManpowerGroup s.r.o.Odpovědná osoba: Veronika Enochová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.manpower.cz
Adresa:
Na Florenci 2116/15
Praha 1
110 00
Další volná místa práce na pozicích Quality assurance, Inženýr zákaznické kvality v Kolíně a okolí (3)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice