Pracovní nabídka
Co Vás na této pozici čeká?
* vedení pohovorů, výběr vhodných kandidátů a příprava nabídky pracovních smluv
* implementace a kontrola systémů odměn
* sledování a evidence docházky
* koordinace s týmem a zajištění dostatečného počtu pracovníků pro hladký chod operací
* organizace a realizace školení pro nové i stávající zaměstnance
* organizace pokrytí pracovních směn během dovolených
* sledování a vyhodnocování zpětné vazby a recenzí od zákazníků
* aktivní řešení konfliktů a problémů v týmu
* administrativní podpora
Co nabízíme?
* práci na plný úvazek a stabilní zaměstnání v úspěšné rodinné společnosti
* 13. plat
* teambuildingové aktivity
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na stravování
* práci v přátelském kolektivu a flexibilní pracovní dobu
Ideální kandidát?
* SŠ nebo vyšší odborné vzdělání
* AJ podmínkou
* zkušenosti z HR podmínkou
* Pečlivost
* Týmovost
* Komunikativnost
Kontakt - zadavatel pozice
ProfesKontakt, s.r.o.Odpovědná osoba: Karolína Rokosová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.profeskontakt.cz/
Adresa:
Dělnická 213/12
Praha 7
170 00
Co o sobě říká společnost ProfesKontakt, s.r.o.?
ProfesKontakt je česká personální a poradenská agentura, založená v roce 2001, zaměřená především na oblasti dopravy, logistiky, spedice a farmacie, zdravotnictví, MD, Life Science, dále FMCG, technické obory, zemědělství a potravinářství, služby, aj.
Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Další volná místa práce na pozicích Personalista, Administrativní podpora v Praze a okolí (18)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice