Pracovní náplň
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a rozvoj stávajících zákaznických vztahů v zahraničí.
- Prezentace a prodej produktů sportovního vybavení.
- Poskytování technické, odborné podpory – sportovní potřeby, vybavení, příslušenství.
- Zajišťování objednávek, fakturace, administrativní podpora spojená s prodejem.
- Denní komunikace s klienty, zákazníky, dodavateli v anglickém jazyce nebo mateřském jazyce dané země.
Požadujeme
- Zahraniční obchodní zkušenosti, znalost zahraničních trhů.
- Výborná znalost anglického jazyka nebo jiných (němčina, slovinština, chorvatština).
- Schopnost budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky.
- Znalost místních obchodních a právních předpisů výhodou.
- Zkušenosti v obchodní sféře v oblasti sportovního vybavení a potřeb výhodou.
- Nadšení pro sport.
Nabízíme
- Zázemí úspěšné, zavedené společnosti.
- Přátelský tým, neformální prostředí.
- Teambuildingové a sportovní aktivity
- 25 dnů dovolené
- Možnosti profesního růstu
- Zaměstnanecké slevy na sportovní vybavení.
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: {Ing. Eva Blatná Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozicích Obchodní manažer, Administrativní podpora v Brně a okolí (46)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice