Pracovní náplň
- Handling customer requests
- Communication in German and English
- Participation in innovative projects
- Working in an internal system
Požadujeme
- German language - excellent - C1/C2
- English language - communicative - B2
- Knowledge of working with PC
- Willingness to work in customer service
Nabízíme
Send us your CV in English and start working as:
GERMAN + ENGLISH CUSTOMER SERVICE (44-53.000 Kč)
- SIGNING BONUS
- 100% Home Office option
- Up to 25 days holiday
- Daily use of languages
- Cafeteria
- Multisport card
- Meal allowance
- Discounts on company products
- Supplements and bonuses
- Educational courses and training
- Opportunity for career growth
- Location: Brno - city
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: {Tereza Suttrová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Customer service v Brně a okolí (1021)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice