Chceš mít přehled o tom, co přijde, co chybí a co musí dorazit včas? Baví tě plánování, organizace a práce s dodavateli? Jedná se o mezinárodní společnost se skvělou firemní kulturou.
Pracovní náplň
- Řešení objednávek, komunikace s dodavateli.
- Výrobní plán, zapisovat a hlídat i v systému.
- Porovnat, co je na skladu a co se musí koupit.
- Automaticky se vygenerují objednávky, ale je potřeba to zkontrolovat.
- Nejedná se o cenách, je to administrativa.
- Potvrzování dodacích termínů.
Požadujeme
- SŠ vzdělání ideálně ekonomické zaměření.
- Komunikativní AJ.
- Ideálně alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici.
- Může být i junior, zdravý selský rozum, práce s daty, komunikativní.
- Systematičnost, komunikativní, příjemné vystupování.
Nabízíme
- Práce v novém a čistém prostředí se zázemím silné mezinárodní společnosti.
- 25 dnů dovolené
- Odpovídající základní mzda a k tomu měsíční bonusy.
- Smlouva na dobu neurčitou.
- Příspěvek na dopravu.
- Stravenkový paušál nebo jídlo zdarma.
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Odměny k pracovním a životním výročím.
Kontakt - zadavatel pozice
CIE HR s.r.o.Odpovědná osoba: Diana Blažková Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.cie-group.cz
Adresa:
Koterovská 2827/152
Plzeň
326 00
Co o sobě říká společnost CIE HR s.r.o.?
Jsme engineeringová společnost a specialista na vyhledávání nových talentů v technických oborech.
Další volná místa práce na pozici Disponent v Plzni-sever a okolí (769)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice