Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Tvorba a zveřejňování pracovních nabídek;
- Koordinace pohovorů a výběrových řízení;
- Správa personálních souborů a administrativních dokumentů;
- Řešení dotazů a požadavků zaměstnanců;
- Realizace výstupních pohovorů a analýza problémů;
- Příprava pravidelných reportů pro HR oddělení.
Požadujeme:
- Praxe v administrativě, ideálně v oblasti HR;
- Výborné organizační a komunikační schopnosti;
- Pečlivost, zodpovědnost a schopnost pracovat v týmu;
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
Nabízíme:
- Nástup možný ihned;
- Pracovní doba: 6 hodin denně ve všední dny;
- Flexibilita v případě potřeby (např. pro školu);
- Nástupní mzda: 200 Kč/hod, po zaučení až 215 Kč/hod (zaučení trvá přibližně 3 měsíce);
- Možnost zaměstnání na pracovní poměr přímo s klientem.
Kontakt - zadavatel pozice
Agentura STUDENT s.r.o.Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.student.cz
Adresa:
Hráského 2231/25
Praha - 4
148 00
Co o sobě říká společnost Agentura STUDENT s.r.o.?
Jsme pracovní agentura, která nabízí krátkodobé i dlouhodobé práce a brigády v Praze a okolí dostupném MHD.
Zaměstnáváme studenty i nestudenty, mladší i starší zájemce o práci, muže i ženy.
Najdete u nás práci a brigády ve skladech a logistických provozech, e-shopech a supermarketech. Máme v nabídce i administrativní práce, jako je skenování, archivace nebo práce na recepci.
Zaregistrujte se na našich webových stránkách a využijte pokročilé služby a možnosti našeho informačního systému, jako jsou Volné termíny, na které Vám budeme zasílat aktuální nabídku. Dále můžete využívat našei webovou aplikaci eBrigády, která Vám umožní vybrat si a obsadit brigádu, aniž by jste museli fyzicky dorazit k nám.
Další volná místa práce na pozicích Prodejce spotřební elektroniky, HR Specialista, Prodejce v Praze a okolí (11)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice