Pro našeho dlouholetého klienta, účetní a daňovou kancelář, hledáme nového kolegyni/kolegu který doplní účetní a daňový tým o svoje zkušenosti.
Poradenská společnost z Brna má více než 20 ti letou tradici.
Manažerka o pozici říká:
Hledáme akční kolegyni do cca 20ti čeleného týmu. Nejsme korporát. Snažíme se poskytovat kvalitní a odbornou péči našim klientům. Soustředíme se na jejich spokojenost, ale ne méně důležitá je pro nás i pohoda a kvalitní zázemí našeho týmu kolegů. Stejně tak je pro nás důležitý profesní růst a vzdělávání našich zaměstnanců.
Pokud máš již v účetnictví praxi a zajímá tě další posun a rozvoj, u nás najdeš zajímavou a pestrou práci, příjemné pracovní prostředí, skvělé kolegy.
Pracovní náplň
● Kompletní vedení účetnictví pro klienty zahrnuje zpracovávání účetních agend našich klientů.
● Komunikace a spolupráce – s kolegy, klienty, úřady, daňovými poradci a auditory.
● Podpora a vedení juniorních účetních, kontrola přiznání k DPH, kontrola průběžných výsledků klientských agend.
● Daňové záležitosti – sestavování všech typů daňových přiznání, daňové kalkulace a spolupráce s daňovým oddělením.
● Audit a uzávěrka – sestavení účetní závěrky pro audit a kooperace s daňovými poradci.
● Interní specialisté - kteří Ti pomohou získat jistotu při práci s aplikacemi a zavedením elektronické formy zpracování účetních agend.
● Široká škála úkolů – práce zahrnuje celkové řešení účetní oblasti našich klientů.
Jedná se o pestrou, samostatnou a zodpovědnou práci.
Požadujeme
● Práce na obdobné pozici, ideálně 2 roky a více.
● Schopnost orientace v české daňové legislativě.
● Znalost MS Office, zejména Excel, Word.
● Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost.
Bude se ti hodit také:
● Proaktivní klientský přístup a otevřenost v komunikaci.
● Otevřenost a chuť se učit novým věcem.
● Schopnost zpracovávat více úkolů současně.
Nabízíme
● Přátelský kolektiv.
● Kvalitní mzdové ohodnocení dle praxe v oboru.
● Po zapracování možnost využívat HOME OFFICE.
● 2 dny SICK DAYS.
● Stravenkový paušál v maximální výši.
● Multisport karta.
● Odborná školení v rámci pracovní doby, profesní růst.
● Teplé a studené nápoje, ovoce a drobné občerstvení na pracovišti zdarma.
● Velmi dobrá dostupnost vlakem, MHD nebo autem (parkování zdarma).
● Možnost spolupráce na OSVČ, HPP, DPP (možnost i zkráceného úvazku).
Poznámka
Pokud splňujete požadavky, zašlete nám Váš životopis a budeme se těšit na případnou spolupráci. :)
Kontakt - zadavatel pozice
Jobinn & HostessinnOdpovědná osoba: Michaela Kopřivová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobinn.cz/
Adresa:
Křenová 60
Brno
602 00
Další volná místa práce na pozici Účetní v Brně a okolí (26)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice