Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Účtování, zpracování DPH a všech souvisejících hlášení
- Příprava podkladů pro DPPO, inventarizace účtů
- Zpracování daňových přiznání k dani z příjmů fyzických i právnických osob
- Po zapracování je zde možnost na kariérní posun, potom následně:
- Řízení týmu (cca 10 lidí), kontrola kvality práce podřízených, konzultace účetních a daňových případů z praxe (pomoc se zaúčtováním složitých/nestandardních situací)
- Komunikace se stávajícími zákazníky a státními institucemi (účast při kontrolách)
- Obchodní činnost – fakturace, kontrola pohledávek, získávání nových klientů, cenové kalkulace, příprava smluv
Požadujeme:
- Vzdělání v oboru ekonomie, finance či účetnictví
- Praxi na obdobné pozici ideálně 4-5 let
- Profesionální znalost zákona o účetnictví a daňových zákonů ČR
- Dobrou znalost MS Office (především Word and Excel)
- Schopnost kritického a logického myšlení, analytických dovedností a zaměření na detail
- Výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost poradit si v krizových situacích
- Proaktivní přístup v hledání optimalizace stávajících procesů, strategické uvažování, systematičnost, samostatnost, odpovědnost a spolehlivost
- Ochotu učit se novým věcem a posouvat sebe, kolegy a firmu o krok dále
- Zájem o digitální technologie a jejich využití v účetnictví, zkušenosti s digitalizací výhodou
- Znalost software POHODA výhodou
- Vzdálenost bydliště max. 50 km
Nabízíme:
- Zajímavé a perspektivní zaměstnání ve stabilní prosperující společnosti – dlouhodobou spolupráci
- Různorodou práci, která Vám umožní rozvinout se a plně realizovat.
- Spolupodílení se na růstu společnosti
- Pět týdnů dovolené
- Pružnou pracovní dobu (pevné jádro 9 – 15 hod.), po zapracování možnost občasné práce z domova
- Příspěvek na stravování ve formě paušálu 116 Kč na den
- Po roce zaměstnání příspěvek na penzijní spoření, příspěvek na rekreaci
- Vzdělávání a osobní rozvoj pomocí interních, externích i e-learningových kurzů, včetně kurzu angličtiny v rámci pracovní doby
- Práci na plný úvazek, zkrácený úvazek
- Odpovídající platové ohodnocení, služební notebook
- Místo výkonu práce: Mladá Boleslav
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontakt - zadavatel pozice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Odpovědná osoba: personální konzultant
Telefon:
klikněte pro zobrazení
Zadavatele nabídky nelze kontaktovat pomocí telefonu,
prosím použijte kontaktní formulář.
Email: zaslat email
Web: http://www.predvyber.cz/
Adresa:
Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
120 00
Další volná místa práce na pozicích Účetní, Kontrola kvality v Mladé Boleslavi a okolí (57)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice