ID: 1886308
Aktualizováno
včera
Pracovní nabídka
Máte rádi čísla, precizní analýzy a chcete svou prací přispět k projektům, které mění tvář Prahy? Jsme významná společnost zaměřená na realitní investice a development a hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Controller, který/á nám pomůže zajistit přesnost a efektivitu v oblasti financí. Přidejte se k týmu, kde si vážíme nejen vašich odborných schopností, ale i lidského přístupu!
Co bude vaše náplň práce?
• Kontrola účetních výstupů.
• Účast na měsíčních a ročních účetních závěrkách a finančních auditech.
• Koordinace spolupráce s externími poradenskými firmami.
• Podpora toku dat v rámci finančního oddělení.
• Spolupráce na nastavování interních metodik.
• Poradenská činnost pro ostatní oddělení.
Jaké jsou požadavky?
• SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického zaměření.
• Min. 2 roky praxe v účetnictví nebo auditu.
• Znalost českých účetních předpisů a standardů.
• Orientaci ve finančních výkazech.
• Pokročilou znalost MS Excel (včetně kontingenčních tabulek a funkcí).
• Aktivní a systematický přístup k práci.
Co nabízíme?
• 5 týdnů dovolené, Multisport karta, občerstvení na pracovišti a firemní teambuildingy.
• Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova (v rámci oddělení).
• Důkladné zaškolení a tým skvělých kolegů.
• Práce v ultra moderních kancelářích v Karlíně s výhledem na Prahu.
• Příležitost pro profesní růst v rámci inovativní a dynamické společnosti.
Pokud vás tato příležitost zaujala, pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na vás!
_____________
Co bude vaše náplň práce?
• Kontrola účetních výstupů.
• Účast na měsíčních a ročních účetních závěrkách a finančních auditech.
• Koordinace spolupráce s externími poradenskými firmami.
• Podpora toku dat v rámci finančního oddělení.
• Spolupráce na nastavování interních metodik.
• Poradenská činnost pro ostatní oddělení.
Jaké jsou požadavky?
• SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického zaměření.
• Min. 2 roky praxe v účetnictví nebo auditu.
• Znalost českých účetních předpisů a standardů.
• Orientaci ve finančních výkazech.
• Pokročilou znalost MS Excel (včetně kontingenčních tabulek a funkcí).
• Aktivní a systematický přístup k práci.
Co nabízíme?
• 5 týdnů dovolené, Multisport karta, občerstvení na pracovišti a firemní teambuildingy.
• Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova (v rámci oddělení).
• Důkladné zaškolení a tým skvělých kolegů.
• Práce v ultra moderních kancelářích v Karlíně s výhledem na Prahu.
• Příležitost pro profesní růst v rámci inovativní a dynamické společnosti.
Pokud vás tato příležitost zaujala, pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na vás!
_____________
Kontakt - zadavatel pozice
mBlue Czech, s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Lukáš Nový Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://mblue.cz
Adresa:
Bucharova 14/2641
Praha 5 - Jinonice
158 00
Další volná místa práce na pozici Controller v Praze a okolí (1297)
Kvasiny (okres Rychnov nad Kněžnou)
PRAGMA personální agentura s.r.o.
140 - 160 Kč za hodinu
Možnost ubytování
Kvasiny (okres Rychnov nad Kněžnou)
PRAGMA personální agentura s.r.o.
145 - 160 Kč za hodinu
Možnost ubytování
Kvasiny, Kadaň (okres Rychnov nad Kněžnou)
PRAGMA personální agentura s.r.o.
145 Kč za hodinu
Možnost ubytování
Kvasiny (okres Rychnov nad Kněžnou)
PRAGMA personální agentura s.r.o.
145 Kč za hodinu
Možnost ubytování
Kralupy nad Vltavou (okres Mělník)
Kariéra s.r.o.
50000 - 80000 Kč za měsíc
Rakovník
Enter-Prise Sorting, s.r.o.
130 Kč za hodinu
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice