Pracovní nabídka
co vás čeká
- odpovědnost za oblast západní části ČR
- proaktivní komunikace se stávajícími zákazníky a potenciálními klienty
- zpracování technických a cenových nabídek
- příprava komplexních řešení na míru v oblasti logistiky
- aktivní vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
- spolupráce s interními odděleními na návrhu optimálního řešení pro zákazníka
- práce s CRM systémem, účast na výstavách a konferencích
co vám nabídneme
- motivující finanční ohodnocení
- 13. plat
- možnost práce z domova
- flexibilní pracovní dobu
- služební automobil i k soukromému využití
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- stravenky
- zázemí stabilní a prosperující společnosti
- školení v České republice i zahraničí
- jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené
co od vás očekáváme
- minimálně SŠ
- zkušenost v B2B prodeji, ideálně v oboru intralogistiky, automatizace nebo manipulace s materiálem velkou výhodou
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- ochota cestovat
- výborné vyjednávací a prezentační schopnosti
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Jakub Nováček Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce na pozici Obchodní zástupce v Plzni a okolí (915)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice