ID: 1885132
Aktualizováno
před 3 dny
Pracovní nabídka
Hledáte výzvu v oblasti treasury a financí? Jste připraveni na práci s velkým objemem dat a moderními nástroji? Připojte se k našemu týmu a podílejte se na digitalizaci a automatizaci finančních procesů ve velké holdingové skupině!
Co bude vaše náplň práce?
• Dohled nad Cash Flow celé skupiny – Zajištění plynulého cash flow napříč holdingem. Pravidelná analýza a příprava podkladů pro strategická rozhodnutí, zaměřená na efektivní využívání financí a minimalizaci finančních rizik.
• Pravidelný kontakt s bankami a kontrola podmínek úvěrových smluv – Udržování vztahů s bankovními partnery, vyjednávání a monitorování podmínek úvěrových smluv, zajišťování optimálních finančních podmínek pro celý holding.
• Kolekce a konsolidace dat od interních oddělení – Shromažďování a konsolidování dat od různých oddělení (sales, projektoví manažeři, controlling).
• Finanční modelování a monitoring AR/AP – Využití pokročilých nástrojů jako Excel a Power BI pro finanční modelování a pravidelný monitoring pohledávek a závazků. Automatizace procesů pro zvýšení efektivity a minimalizaci lidských chyb.
• Aktivní účast na projektech zaměřených na digitalizaci a automatizaci procesů
• Komunikace a sběr dat napříč odděleními
Jaké jsou požadavky?
• Vysokoškolské vzdělání.
• Minimálně 3 roky zkušeností v treasury, podnikových financích, real estate nebo auditu.
• Pokročilá znalost Excelu (XLOOKUP, SUMIFS, SUBTOTAL) a zkušenost s konsolidací velkého objemu dat.
• Angličtina pro práci s finančními dokumenty a systémy.
• Zájem o digitalizaci a implementaci nových nástrojů v oblasti financí.
• Proaktivní přístup, dobré komunikační dovednosti a schopnost pracovat v dynamickém prostředí.
Co nabízíme?
• 5 týdnů dovolené, Multisport karta, občerstvení na pracovišti a firemní teambuildingy.
• Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova (v rámci oddělení).
• Možnost zapojení do moderních projektů zaměřených na digitalizaci a automatizaci.
• 13. plat a možnost mimořádné odměny.
• Práce v ultra moderních kancelářích v Karlíně s výhledem na Prahu.
• Příležitost pro profesní růst v rámci inovativní a dynamické společnosti.
Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu!
_____________
Co bude vaše náplň práce?
• Dohled nad Cash Flow celé skupiny – Zajištění plynulého cash flow napříč holdingem. Pravidelná analýza a příprava podkladů pro strategická rozhodnutí, zaměřená na efektivní využívání financí a minimalizaci finančních rizik.
• Pravidelný kontakt s bankami a kontrola podmínek úvěrových smluv – Udržování vztahů s bankovními partnery, vyjednávání a monitorování podmínek úvěrových smluv, zajišťování optimálních finančních podmínek pro celý holding.
• Kolekce a konsolidace dat od interních oddělení – Shromažďování a konsolidování dat od různých oddělení (sales, projektoví manažeři, controlling).
• Finanční modelování a monitoring AR/AP – Využití pokročilých nástrojů jako Excel a Power BI pro finanční modelování a pravidelný monitoring pohledávek a závazků. Automatizace procesů pro zvýšení efektivity a minimalizaci lidských chyb.
• Aktivní účast na projektech zaměřených na digitalizaci a automatizaci procesů
• Komunikace a sběr dat napříč odděleními
Jaké jsou požadavky?
• Vysokoškolské vzdělání.
• Minimálně 3 roky zkušeností v treasury, podnikových financích, real estate nebo auditu.
• Pokročilá znalost Excelu (XLOOKUP, SUMIFS, SUBTOTAL) a zkušenost s konsolidací velkého objemu dat.
• Angličtina pro práci s finančními dokumenty a systémy.
• Zájem o digitalizaci a implementaci nových nástrojů v oblasti financí.
• Proaktivní přístup, dobré komunikační dovednosti a schopnost pracovat v dynamickém prostředí.
Co nabízíme?
• 5 týdnů dovolené, Multisport karta, občerstvení na pracovišti a firemní teambuildingy.
• Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova (v rámci oddělení).
• Možnost zapojení do moderních projektů zaměřených na digitalizaci a automatizaci.
• 13. plat a možnost mimořádné odměny.
• Práce v ultra moderních kancelářích v Karlíně s výhledem na Prahu.
• Příležitost pro profesní růst v rámci inovativní a dynamické společnosti.
Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu!
_____________
Kontakt - zadavatel pozice
mBlue Czech, s.r.o.Odpovědná osoba: Ing. Lukáš Nový Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://mblue.cz
Adresa:
Bucharova 14/2641
Praha 5 - Jinonice
158 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1408)
aktivní nabídka
Plzeň, Dobříš - dojezd (okres Praha hl.m.)
FreeCon s.r.o.
90000 - 110000 Kč za měsíc
Praha
Personal Consult s.r.o.
40000 - 60000 Kč za měsíc
aktivní nabídka
Thámova 32, Praha 8 Karlín
DELMART s.r.o.
28800 - 30600 Kč za měsíc
Praha 10
A-ROYAL Service s.r.o.
23000 - 25000 Kč za měsíc
Částečný úvazek
Thámova (okres Praha hl.m.)
DELMART s.r.o.
28800 - 30600 Kč za měsíc
Praha
Základní škola, Praha 2, Botičská 8
Také na částečný úvazek
dnes
Pomocná síla (okres Praha hl.m.)
PIZZA COMPANY s.r.o.
25000 - 30000 Kč za měsíc
Možnost ubytování
Praha
Prime Solder s.r.o.
150 Kč za hodinu
Částečný úvazek
Praha
Jobs Europe s.r.o.
220 - 390 Kč za hodinu
Také na částečný úvazek
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice