Pracovní náplň
- Fakturace - zpracovávání, kontrola, zaúčtování
- Tvorba evidence, měsíční úzávěrky a reportu
- Správa bankovních příkazů
Požadujeme
- Středoškolské vzdělání ekonomického směru
- Schopnost práce s PC, programy MS Office a interních programech
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Pečlivý a zodpovědný přístup
- Ochotu dojíždět na místo výkonu práce
Nabízíme
- Zajímavé finanční ohodnocení a balíček benefitů
- Možnost Home-office
- 25 dní dovolené
- Benefitní karta
- Dotovaná strava
- Vzdělávací kurzy a školení
- Firemní akce
- Místo výkonu práce: Nýřany
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Gabriela Přikrylová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Palác Magnum, Orlí 36
Brno
602 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Účetní v Plzni-sever a okolí (846)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice