Pracovní náplň
- administrativní správa firemní agendy (ukládání dat do našeho systému, kontrola firemních aplikací, tisk a skenování dokumentů)
- budeš v kontaktu s našimi partnery prostřednictvím e-mailu nebo telefonu, kde jim pomůžeš řešit jejich požadavky
- také budeš mít na starosti objednávání materiálu pro naše techniky
- budeš mít na starosti denní kontrolu fotografií odvedených činností našich techniků
- a pomůžeš nám s řešením ASAP úkolů
Požadujeme
- SŠ/VŠ administrativního nebo ideálně technického směru (elektrotechnika, telekomunikace)
- technického ducha, spolehlivost, organizační schopnosti
- uživatelská znalost Microsoft Office 365 (Excel, Word, PowerPoint)
- řidičský průkaz skupiny B
- Výhodou:
- oceníme, pokud se umíš orientovat v technické dokumentaci
- aktivní řidič
- znalost výstavby optické sítě FTTx společnosti CETIN a.s.
Nabízíme
- prostředí rodinné a rychle se rozvíjející firmy s možností rychlého kariérního růstu
- individuální přístup
- pravidelné sportovní a jiné mimopracovní aktivity v kolektivu kolegů
- částečná práce na HO
- lokalita: Brno
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.Odpovědná osoba: Bc. Dominika Jechová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobscontact.cz/prace Facebook: https://cs-cz.facebook.com/jobscontact/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company/jobs…
Adresa:
Křenová 531/69a
Brno
602 00
Další volná místa práce na pozici Asistent v Brně a okolí (1170)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice