Pracovní náplň
- Komunikace se zákazníky a příprava nabídek
- Zpracování objednávek a fakturace
- Organizace dopravy a expedice zboží, včetně zajištění celní dokumentace
- Podpora kolegů – od přípravy služebních cest po běžnou kancelářskou agendu
Požadujeme
- SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo technického směru
- Znalost práce s MS Office, zejména excel
- Angličtinu na komunikativní úrovni
- ŘP sk. B
- Pečlivost, proaktivitu a chuť učit se nové věci
Nabízíme
Prosperující společnost hledá nového kolegu/kolegyni na pozici: OBCHODNÍ ASISTENT/KA S AJ (35-37.000 KČ)
- Práci v přátelském kolektivu s rodinnou atmosférou
- Flexibilní pracovní dobu
- 13. plat
- Týden dovolené navíc
- Jazykové a odborné vzdělávání
- Občerstvení na pracovišti
- Možnost home officu
- Lokalitu: Semily
Kontakt - zadavatel pozice
Advantage Consulting, s.r.o.Odpovědná osoba: Zdeňka Přečková Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.acjobs.cz
Adresa:
Jurečkova 1811/18
Ostrava
702 00
Co o sobě říká společnost Advantage Consulting, s.r.o.?
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Další volná místa práce na pozici Asistent v Semilech a okolí (503)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice