ID: 1882459
Aktualizováno
dnes
Pracovní nabídka
Hledáme zkušeného profesionála nebo profesionálku, který/á má zkušenosti se mzdovou a personální agendou. Nabízíme příležitost stát se součástí stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí.
Co bude náplní vaší práce?
• Komplexní správa mzdové a personální agendy zaměstnanců (pracovní smlouvy, přihlášky/odhlášky, mzdové listy, ELDP).
• Evidence absencí a správa docházkového systému.
• Měsíční výpočet a zpracování mezd, včetně komunikace s úřady (OSSZ, ÚP, ZP).
• Řešení exekucí, insolvencí a dalších srážek z mezd.
• Příprava ročního zúčtování mezd a potvrzení pro zaměstnance.
• Zajištění odškodňování pracovních úrazů ve spolupráci s pojišťovnou.
• Poskytování poradenství vedení společnosti ve všech personálních záležitostech.
• Příprava pravidelných měsíčních reportů a aktualizace dat v systémech.
Co od vás očekáváme?
• Min. SŠ vzdělání s maturitou.
• Znalost mzdových a personálních předpisů a zkušenost na obdobné pozici (minimálně 2 roky).
• Orientaci v Microsoft Office (Excel, Word).
• Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a týmového ducha.
• Znalost systémů Pamica a Helios Nephrite výhodou, nikoli podmínkou.
Co vám můžeme nabídnout?
• Stabilní zaměstnání v české společnosti s přátelskou atmosférou.
• Odpovídající finanční ohodnocení s čtvrtletními odměnami.
• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou a kvalitní zaškolení.
• 25 dní dovolené, 3 dny placeného zdravotního volna, stravenkový paušál.
• Slevy na firemní sortiment.
• Dárek k životnímu a pracovnímu jubileu.
• Flexibilní pracovní dobu a ochotu vyjít vstříc při životních potížích.
Hledáme kolegyni či kolegu na dlouhodobou spolupráci – s nástupem nejpozději v květnu nebo červnu 2025.
Pokud máte zájem o tuto příležitost, neváhejte nám zaslat svůj životopis. Těšíme se na vás!
Co bude náplní vaší práce?
• Komplexní správa mzdové a personální agendy zaměstnanců (pracovní smlouvy, přihlášky/odhlášky, mzdové listy, ELDP).
• Evidence absencí a správa docházkového systému.
• Měsíční výpočet a zpracování mezd, včetně komunikace s úřady (OSSZ, ÚP, ZP).
• Řešení exekucí, insolvencí a dalších srážek z mezd.
• Příprava ročního zúčtování mezd a potvrzení pro zaměstnance.
• Zajištění odškodňování pracovních úrazů ve spolupráci s pojišťovnou.
• Poskytování poradenství vedení společnosti ve všech personálních záležitostech.
• Příprava pravidelných měsíčních reportů a aktualizace dat v systémech.
Co od vás očekáváme?
• Min. SŠ vzdělání s maturitou.
• Znalost mzdových a personálních předpisů a zkušenost na obdobné pozici (minimálně 2 roky).
• Orientaci v Microsoft Office (Excel, Word).
• Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a týmového ducha.
• Znalost systémů Pamica a Helios Nephrite výhodou, nikoli podmínkou.
Co vám můžeme nabídnout?
• Stabilní zaměstnání v české společnosti s přátelskou atmosférou.
• Odpovídající finanční ohodnocení s čtvrtletními odměnami.
• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou a kvalitní zaškolení.
• 25 dní dovolené, 3 dny placeného zdravotního volna, stravenkový paušál.
• Slevy na firemní sortiment.
• Dárek k životnímu a pracovnímu jubileu.
• Flexibilní pracovní dobu a ochotu vyjít vstříc při životních potížích.
Hledáme kolegyni či kolegu na dlouhodobou spolupráci – s nástupem nejpozději v květnu nebo červnu 2025.
Pokud máte zájem o tuto příležitost, neváhejte nám zaslat svůj životopis. Těšíme se na vás!
Kontakt - zadavatel pozice
mBlue Czech, s.r.o.Odpovědná osoba: Mgr. Eliška Smržová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://mblue.cz
Adresa:
Bucharova 14/2641
Praha 5 - Jinonice
158 00
Další volná místa práce na pozicích Účetní, Mzdová účetní v Praze východ a okolí (38)
před 3 dny
Praha 4
Správa státních hmotných rezerv Správa státních hmotných rezerv - pracoviště Olbrachtova
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice