Pracovní nabídka
The role of the Executive Assistant is to plan, organize, coordinate, and control the diaries/agendas of the senior leadership team as well as plan internal/external events and meetings. The role involves frequent interaction at all levels of the organization and will actively contribute to continuoussuccess, by using excellent organizational and inter-personal skills.
job description:
- Manage busy diaries, coordinating meetings and visits in person and online. Keeping ahead of potential scheduling conflicts; using initiative to find solutions and communicate changes in a timely manner.
- She/he also filter and prioritize client visits or phone calls, and communicate on behalf of the executive they support
- Providing administrative assistance, such as writing and editing e-mails, drafting memos, and preparing communications on the executive’s behalf
- Maintaining comprehensive and accurate records
- Organizing meetings, including scheduling, sending reminders, and organizing catering when necessary
- Answering phone calls in a polite and professional manner
- Welcoming visitors and identifying the purpose of their visit before directing them to the appropriate department
- Managing the executive’s calendar, including making appointments and prioritizing the most sensitive matters
who we are looking for
- Minimum of five years experience as an EA
- Strong problem-solving and decision-making skills
- Excellent computer skills, including Windows and MS Office programs (MS Word, Excel, Outlook and PowerPoint are essential)
- Fluent written and spoken English & Spanish
- Strong time management skills, attention to detail, and the ability to organize and coordinate
- Professional, Independent, with initiative, assertive, and collaborative (team-oriented)
- Flexible
- Time management and ability to meet deadlines
what we offer
- International environment
- Very nice remunaration
- Hybrid work (3/2)
- Continuous training and opportunities for development
- Meal vouchers
- 5 weeks of vacation per year
- Pension plan
- Leisure time benefits (variety of company discounts, MultiSport Card)
- Free beverages
- Engagement activities (company events, volunteer events, etc.)
- Friendly international environment
instructions
Have some question about the position first? Feel free to contact us!
Or you can just apply to job offer, send us your cv, and we will contact you with more details.
To see all our open positions, go directly to www.randstad.cz
Kontakt - zadavatel pozice
Randstad HR Solutions s.r.o.Odpovědná osoba: Dana Kneřová Telefon: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: http://www.randstad.cz
Adresa:
Jungmannova 15
Praha 1
110 00
Co o sobě říká společnost Randstad HR Solutions s.r.o.?
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Další volná místa práce v Praze a okolí (1543)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice