Pracovní náplň
- Testování, implementace a podpora IT zákazníků
- Budete mít na starosti nejvyšší level technické podpory
- Váš nejčastější úkol bude řešení zákaznických požadavků, které přicházejí prostřednictvím interního IS (problémy s funkčností)
- Spolupráce na projektových aktivitách jako jsou prezentace pro zákazníka, kontrolní dny, akceptační testy u zákazníka
- Nejedná se pouze o kancelářskou práci, ale občas je potřeba i pracovat v reálném provozu :)
Požadujeme
- Vzdělání technického směru
- Zkušenosti v Level 2 support na zákaznických projektech
- Máte znalost SQL a celkový přehled v oblasti IT
- Jste proaktivní, rád se zapojujete přímo do procesu
- Znalost anglického jazyka (alespoň pasivní)
- Ochota občas cestovat k zákazníkům
Nabízíme
- 25 dnů dovolené, možnost HO a pružná pracovní doba
- Roční bonusy
- Firemní benefity (stravenky, sportovní aktivity – jóga, rehabilitační cvičení a další)
- SIMka pro služební i soukromé účely,
- Příspěvek na pojištění
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Jazykové kurzy hrazené firmou – firemní angličtina.
- Další vzdělávání
Kontakt - zadavatel pozice
Jobs Contact Personal, s.r.o.Odpovědná osoba: Kateřina Vybíhalová Telefon: Zobrazit tel. číslo Mobil: Zobrazit tel. číslo Email: zaslat email Web: https://www.jobscontact.cz/prace Facebook: https://cs-cz.facebook.com/jobscontact/ LinkedIn: https://cz.linkedin.com/company/jobs…
Adresa:
Křenová 531/69a
Brno
602 00
Další volná místa práce v Praze a okolí (1560)
Pošleme vám 1x za den aktuální nabídky na podobné pozice